تاریخ: ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۳:۴۱
1

رضا داوودنژاد درگذشت / علت فوت چه بود؟

کدخبر: ۱۱۰۳۸۸ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۲۴ سینما رضا داوود نژادبازیگر سینما و تلویزیون درگذشت. رضاداود نژاد مدتی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری بود، رضا داود نژاد  طی دو هفته گذشته به دلیل اینکه تحت مراقب پزشکان خودش (که پیش از این در شیراز عمل پیوند کبد او را انجام داده بودند) باشد به شیراز […]



کدخبر:
۱۱۰۳۸۸

۱۳ فروردین ۱۴۰۳

۲۲:۲۴

سینما

رضا داوود نژادبازیگر سینما و تلویزیون درگذشت.

رضاداود نژاد مدتی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری بود، رضا داود نژاد  طی دو هفته گذشته به دلیل اینکه تحت مراقب پزشکان خودش (که پیش از این در شیراز عمل پیوند کبد او را انجام داده بودند) باشد به شیراز منتقل شد و در بیمارستان صدرا بستری شده است.

رضا چند سال پیش عمل جراحی «بای پس» معده انجام داد اما مدتی بعد سر صحنه فیلمبرداری سریال «فراموشی» برای عید سال ۱۳۹۱ از حال رفت.
در نهایت بعد از انتقال به بیمارستان و CCU حال وی وخیم تر شد و به کما رفت ، پزشکان اما متوجه شدند کبد او از کار افتاده و باید سریعا پیوند صورت بگیرد.

بعد از انتقال وی به شیراز ، عمل پیوند با موفقیت انجام شد تا اینکه بعدا مشخص شد عمل «بای پس» با اشتباه پزشکی سه برابر بیشتر از استاندارد انجام شده است.

براساس اخبر اعلامی رضا داوود نژاد براساس بیماری کبدی  امروز سیزده فروردین ۱۴۰۳ فوت کرده است.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 118576 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید