تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۸

رفع پلمب دفاتر دیجی‌کالا پس از دو هفته!/ عکس

دو هفته پیش دو دفتر اصلی دیجی‌کالا در تهران به عنوان بزرگترین‌ خرده‌فروشی آنلاین کشور به خاطر انتشار تصاویر بدون حجاب از کارکنان زن در فضای مجازی پلمب شد و پرونده قضایی مربوطه در این زمینه برای این شرکت تشکیل شد. حالا اما بعد از رفع تعلیق پلتفرم‌های ازکی و طاقچه که به دلایل مشابهی […]



دو هفته پیش دو دفتر اصلی دیجی‌کالا در تهران به عنوان بزرگترین‌ خرده‌فروشی آنلاین کشور به خاطر انتشار تصاویر بدون حجاب از کارکنان زن در فضای مجازی پلمب شد و پرونده قضایی مربوطه در این زمینه برای این شرکت تشکیل شد. حالا اما بعد از رفع تعلیق پلتفرم‌های ازکی و طاقچه که به دلایل مشابهی تعلیق شده بودند، خبر از فک پلمب دیجیکالا هم رسیده است.

دفاتر دیجی‌کالا فک پلمب شدند
براساس شنیده‌ها گفته می‌شد که این دفاتر از سوی اداره اماکن فراجا و طبق هماهنگی با قوه‌قضاییه به خاطر مسئله حجاب پلمب شده‌اند، اما یک روز بعد سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که دستور به پلمب هیچ دفتری را نداده است.
مسعود ستایشی، در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در مورد برخورد با کسب‌وکارها به خاطر مسأله حجاب کارکنانشان اعلام کرد: «متاسفانه اخیراً چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود.»

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 26049 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.