تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

رهبر انقلاب: کسانی که در شهرک‌های صهیونیستی هستند غیر نظامی نیستند، مسلح هستند/ گیرم غیرنظامی بودند؛ چه تعداد کشته شدند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور، صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۵ مهرماه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. تصویر چه کسانی در دیدار نخبگان با رهبر انقلاب به نمایش گذاشته شد؟ اهم بیانات رهبر انقلاب در این دیدار را بخوانید؛ * نخبگان کشور امروز به […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور، صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۵ مهرماه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
تصویر چه کسانی در دیدار نخبگان با رهبر انقلاب به نمایش گذاشته شد؟
اهم بیانات رهبر انقلاب در این دیدار را بخوانید؛
* نخبگان کشور امروز به یک خیز جدید احتیاج دارند و این خیز باید با همراهی این دولت و همکاری مسئولان جوان در بدنه دولت و همت مجموعه نخبگان انجام شود.
*اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد.
*مسئولین برخی از کشورها که با مسئولین کشور ما صحبت کردند در دفاع از رژیم غاصب صهیونیستی اعتراض کردند که چرا فلسطینی ها غیر نظامیان را می کشند. این حرف خلاف واقع است و کسانی که در شهرک ها هستند غیر نظامی نیستند و مسلح هستند. گیرم غیرنظامی بودند؛ چه تعداد کشته شدند؟  صدبرابر آنها رژیم غاصب از زن و بچه و پیر و جوان در ساختمان های غزه می کشد. اینها همه مردم هستند مراکز پرجمعیت را انتخاب می کنند و می کشند. چندهزار در همین چند روز مردم غزه کشته دادند.
*اینها باید محاکمه شود رژیم غاصب صهیونیستی امروز قطعا باید محاکمه شود.
*آنگونه که اطلاعات جاری به ما می دهد سیاست جاری همین هفته اخیر داخل رژیم صهیونیستی را آمریکایی ها دارند تنظیم می کنند و این کارها سیاست آمریکاست. آمریکایی ها مسئولیت خود را مورد توجه قرار دهند
*بمباران ها فورا قطع شود. ملت های مسلمان جدا عصبانی هستند. نشانه هایش اجتماعات گروه‌های مردم نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای غربی است.

این خبر تکمیل می شود…

۲۱۹۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 67812 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید