تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
1

روزنامه کیهان: مصلحی در انتخابات خبرگان رد صلاحیت شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که روزنامه کیهان در ستون «کیهان و خوانندگان» نوشته، در انتخابات دوره جدید خبرگان فقط روحانی رد صلاحیت نشده است. شخصیت‌های روحانی دیگری هم هستند که اتفاقا منتسب به جریان اصولگرا هستند ولی احراز صلاحیت نشدند. مثل حجت‌الاسلام مصلحی(وزیر اطلاعات در دوره احمدی‌نژاد)، حجت‌الاسلام پورمحمدی(دبیرکل جامعه روحانیت مبارز) و حجت‌الاسلام طائب […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که روزنامه کیهان در ستون «کیهان و خوانندگان» نوشته، در انتخابات دوره جدید خبرگان فقط روحانی رد صلاحیت نشده است. شخصیت‌های روحانی دیگری هم هستند که اتفاقا منتسب به جریان اصولگرا هستند ولی احراز صلاحیت نشدند. مثل حجت‌الاسلام مصلحی(وزیر اطلاعات در دوره احمدی‌نژاد)، حجت‌الاسلام پورمحمدی(دبیرکل جامعه روحانیت مبارز) و حجت‌الاسلام طائب در همین دوره و بزرگانی مثل آقایان صدیقی امام جمعه موقت تهران، آقاتهرانی و… در دوره قبل که همگی به نظر شورای نگهبان احترام گذاشتند. چرا آقای حسن روحانی با جنجال ساختارهای قانونی کشور را زیر سؤال می‌برد؟

۲۷۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 109992 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید