تاریخ: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۹
1

روسیه بمب‌افکن‌های خود را به لاستیک خودو مجهز کرد!/ عکس

روسیه در اقدامی مضحک برروی بمب‌افکن‌های توپولوف ۹۵ پایگاه هوایی انگلس چند صدحلقه تایر فرسوده چیده است. پیش از این تصاویری از این نوع پوشش در عکس‌های ماهواره‌ای پایگاه دیاگیلوف برروی بمب‌افکن‌های Tu-۲۲M۳ دیده شده بود. روس‌ها احتمالا به علت عملیات‌های نفوذ اوکراین و سپس حمله با کوادکوپتر و رها کردن نارنجک از آنها برروی […]



روسیه در اقدامی مضحک برروی بمب‌افکن‌های توپولوف ۹۵ پایگاه هوایی انگلس چند صدحلقه تایر فرسوده چیده است.

پیش از این تصاویری از این نوع پوشش در عکس‌های ماهواره‌ای پایگاه دیاگیلوف برروی بمب‌افکن‌های Tu-۲۲M۳ دیده شده بود.

روس‌ها احتمالا به علت عملیات‌های نفوذ اوکراین و سپس حمله با کوادکوپتر و رها کردن نارنجک از آنها برروی هواگردها دست به چنین کاری زده‌اند.
روسیه در بازه یک سال و خورده‌ای از جنگ اوکراین، هیچگاه دست به ساخت حتی فقط یک شلتر برای بمب‌افکن‌های خود نزد و حالا سیستم حفاظتی هوشمند تایر را ایجاد کرده‌اند.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 43361 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.