تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
2

رونمایی از بزرگ‌ترین تلویزیون OLED سامسونگ با پنل‌ ال‌جی/ عکس

تلویزیون ۸۳ اینچی S۹۰C OLED سامسونگ دارای یک پنل ۱۰ بیتی W-OLED ۴K با نرخ تازه‌سازی تصویر متغیر ۱۴۴ هرتز است و از فناوری‌هایی مانند AMD FreeSync Premium Pro و HDR۱۰+ Gaming پشتیبانی می‌کند. همچنین به لطف ماهیت خود تابشی، از ۱۰۰ درصد فضای رنگی DCI-P۳ پشتیبانی می‌کند. تلویزیون سامسونگ دارای اسپیکرهای ۲.۱ کاناله ۴۰ […]



تلویزیون ۸۳ اینچی S۹۰C OLED سامسونگ دارای یک پنل ۱۰ بیتی W-OLED ۴K با نرخ تازه‌سازی تصویر متغیر ۱۴۴ هرتز است و از فناوری‌هایی مانند AMD FreeSync Premium Pro و HDR۱۰+ Gaming پشتیبانی می‌کند. همچنین به لطف ماهیت خود تابشی، از ۱۰۰ درصد فضای رنگی DCI-P۳ پشتیبانی می‌کند.
تلویزیون سامسونگ دارای اسپیکرهای ۲.۱ کاناله ۴۰ وات است، از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را به‌طور بی‌سیم به ساندبارهای سازگار با Q-Symphony سامسونگ متصل کرد.

از نظر اتصالات، تلویزیون ۸۳ اینچی دارای چهار پورت HDMI ۲.۱، سه پورت USB Type-A، یک پورت اترنت، یک پورت خروجی صدا نوری و یک پورت کابل است. همچنین از فناوری‌های Wi-Fi ۵، AirPlay ۲ و بلوتوث ۵.۲ نیز پشتیبانی می‌کند.
از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پردازنده کوانتومی عصبی، سیستم‌عامل تایزن ۷.۰، دسترسی به تمام برنامه‌های استریم صدا و تصویر و همچنین دستیار صوتی گوگل، Alexa و SmartThings Hub اشاره کرد. همچنین برای گیمرها، این دستگاه با پشتیبانی از Samsung Gaming Hub دسترسی به سرویس‌های مختلف استریم بازی ابری مانند انویدیا GeForce Now و سرویس ابری ایکس باکس مایکروسافت را فراهم می‌کند.

ازجمله ضعف‌های تلویزیون سامسونگ می‌توان به عدم پشتیبانی از Dolby Vision HDR و عدم وجود رسیور One Connect Box برای اتصال دستگاه‌های دیگر و Zero Gap Wall Mount برای اتصال دستگاه به دیوار اشاره کرد.
بزرگ‌ترین تلویزیون OLED سامسونگ با قیمت ۵۴۰۰ دلار (حدود ۲۵۰ میلیون تومان) در ایالات متحده فروخته می‌شود و تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نشده است.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5608 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.