تاریخ: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

رونمایی از متفاوت‌ترین وانت تویوتا/ این ماشین جای هایلوکس را می‌گیرد؟ / عکس

به گزارش خبرآنلاین، از طرح مفهومی (کانسپت) وانت برقی تویوتا با نام «EPU» رونمایی است. نامش مخفف پیکاپ الکتریکی است و در دنیایی که همه خودروسازها دنبال گسترش خط تولید خودروهای برقی خود هستند، تویوتا نیز پس از سال‌ها مقاومت سرانجام به سمت سرمایه‌گذاری برای ساخت این خودروهای پاک رفته است. پیش‌بینی می‌شود که این […]



به گزارش خبرآنلاین، از طرح مفهومی (کانسپت) وانت برقی تویوتا با نام «EPU» رونمایی است. نامش مخفف پیکاپ الکتریکی است و در دنیایی که همه خودروسازها دنبال گسترش خط تولید خودروهای برقی خود هستند، تویوتا نیز پس از سال‌ها مقاومت سرانجام به سمت سرمایه‌گذاری برای ساخت این خودروهای پاک رفته است.
پیش‌بینی می‌شود که این ماشین در نمایشگاه خودروی توکیو به نمایش گذاشته شود. یک وانت چهار در با طراحی بیرونی ساده که خبر از شروع تولید آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. البته طراحی داخلی آن بیشتر آینده‌نگر است.

استفاده از فناوری ساخت یکپارچه بدنه از برنامه‌های تویوتا برای ساخت این خودرو است که می‌رود تا مقابل خودروهایی چون هیوندای سانتاکروز و فورد ماوریک قد علم کند.
بیشتر بخوانید:

نکته جالب این کانسپت تفاوت چشمگیر آن با طرح‌های گذشته تویوتا برای تولید یک وانت برقی اندازه متوسط است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 74855 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.