تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
2

رونمایی نوکیا از یک موبایل خوش‌رنگ در آستانه مرگ!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت HMD گوشی نوکیا G22 را در رنگ جدید هلویی پررنگ (So Peach) عرضه کرده است. این خبر تقریباً یک هفته پس از آن منتشر می‌شود که HMD اعلام کرد نام تجاری نوکیا را برای گوشی‌های هوشمندش کنار می‌گذارد. براساس گزارش زومیت، انتظار می‌رود HMD اولین سری از گوشی‌های هوشمند با […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت HMD گوشی نوکیا G22 را در رنگ جدید هلویی پررنگ (So Peach) عرضه کرده است. این خبر تقریباً یک هفته پس از آن منتشر می‌شود که HMD اعلام کرد نام تجاری نوکیا را برای گوشی‌های هوشمندش کنار می‌گذارد.

براساس گزارش زومیت، انتظار می‌رود HMD اولین سری از گوشی‌های هوشمند با برند خودش را اواخر ماه جاری میلادی در MWC 2024 معرفی کند.

گوشی نوکیا G22 در رنگ جدید هم‌اکنون از طریق فروشگاه رسمی HMD در دسترس قرار دارد. قیمت گوشی ۱۸۰ یورو اعلام شده است.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 111694 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.