تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۹
1

زاکربرگ جا زد! / مسابقه با ماسک در رینگ مرگ چه می شود؟

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، می‌گوید که مطمئن نیست شرایط مبارزه با ایلان ماسک فراهم شود. به‌نظر می‌رسد که کل‌کل بچگانه‌ی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ سرانجام به پایان رسیده است. این دو میلیاردر صنعت فناوری در هفته‌های اخیر بارها گفته بودند که برای برگزاری مبارزه در قفس آماده می‌شوند. مدیرعامل متا روز گذشته جلسه‌ای با […]



مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، می‌گوید که مطمئن نیست شرایط مبارزه با ایلان ماسک فراهم شود.

به‌نظر می‌رسد که کل‌کل بچگانه‌ی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ سرانجام به پایان رسیده است. این دو میلیاردر صنعت فناوری در هفته‌های اخیر بارها گفته بودند که برای برگزاری مبارزه در قفس آماده می‌شوند.
مدیرعامل متا روز گذشته جلسه‌ای با کارمندان شرکت برگزار کرد که فایل صوتی‌اش به دست خبرگزاری رویترز رسید. زاکربرگ در بخشی از جلسه در پاسخ به یکی از کارمندان که درباره‌ی مبارزه‌ در قفس سؤال کرده بود، گفت: مطمئن نیستم که شرایطش جور شود.
کل‌کل ماسک و زاکربرگ در هفته‌های اخیر بارها بین رسانه‌ها دست‌به‌دست شد؛ اما از همان اول هم مشخص بود که چنین اتفاقی قرار نیست رنگ حقیقت به خود بگیرد.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 22927 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.