تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
1

زلزله ۵.۳ ریشتری در هرمزگان

خرید آنلاین ساز و تجهیزات استودیویی موسیقی این روزها تبدیل به جزء جدایی ناپذیر زندگی اکثر مردم دنیا شده است. در حال حاضر آلات موسیقی از تنوع زیادی برخوردار هستند و هر فرد بنا بر علاقه، استعداد و شرایط خود می تواند به راحتی ساز در دسترس خود را انتخاب کند و بنوازد. دنیای ساز […]



خرید آنلاین ساز و تجهیزات استودیویی

موسیقی این روزها تبدیل به جزء جدایی ناپذیر زندگی اکثر مردم دنیا شده است. در حال حاضر آلات موسیقی از تنوع زیادی برخوردار هستند و هر فرد بنا بر علاقه، استعداد و شرایط خود می تواند به راحتی ساز در دسترس خود را انتخاب کند و بنوازد. دنیای ساز (تنها فروشگاه ساز و تجهیزات استودیویی با نماد اعتماد دائمی ۴ ستاره) امروزه به یکی از اولین انتخاب های هنرجوهای موسیقی و خریداران ساز تبدیل شده است.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 67911 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید