تاریخ: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

زلزله ۶.۶ ریشتری در این کشور

آژانس ژئوفیزیک اندونزی شدت این زمین لرزه را ۶.۶ ریشتر و سازمان زمین شناسی آمریکا ۶.۱ ریشتر اعلام کرد و افزود که این زمین لرزه در عمق ۳۶.۱ کیلومتری در غرب جزیره تیمور در نزدیکی شهر کوپانگ رخ داده است. به گفته یک خبرنگار خبرگزاری فرانسه، این زمین لرزه در کوپانگ در جزیره ای که […]



آژانس ژئوفیزیک اندونزی شدت این زمین لرزه را ۶.۶ ریشتر و سازمان زمین شناسی آمریکا ۶.۱ ریشتر اعلام کرد و افزود که این زمین لرزه در عمق ۳۶.۱ کیلومتری در غرب جزیره تیمور در نزدیکی شهر کوپانگ رخ داده است.
به گفته یک خبرنگار خبرگزاری فرانسه، این زمین لرزه در کوپانگ در جزیره ای که بین قلمرو اندونزی در غرب و ایالت مستقل تیمور شرقی در شرق تقسیم شده، به شدت احساس شده است.
تاکنون گزارشی در خصوص شمار تلفات جانی این زمین لرزه منتشر نشده است.
به دلیل وقوع این زمین لرزه، شماری از خانه ها فرو ریخته و ساکنان مناطق مختلف را مجبور به تخلیه خانه‌های خود کرده است.
اندونزی به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در “حلقه آتش” اقیانوس آرام قرار دارد که یک قوس لرزه ای شدید به شمار می آید که از ژاپن تا آسیای جنوب شرقی امتداد دارد.
در نوامبر سال گذشته، زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر استان پرجمعیت جاوه غربی در جزیره اصلی جاوه این کشور را لرزاند و ۶۰۲ نفر کشته شدند.

بیشتر بخوانید:
زلزله خراسان جنوبی را لرزاند/ جزئیات
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 75665 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید