تاریخ: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور اعلام شد

علیرضا کریمیان ضمن بیان این خبر با اشاره به فرایند برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، گفت: نتایج آزمون سراسری و اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در حال آماده‌سازی است. وی در ادامه تصریح کرد: همانگونه که قبلا نیز اطلاع رسانی شده است،تا پایان روز شنبه ۱۵ مهر ماه از […]



علیرضا کریمیان ضمن بیان این خبر با اشاره به فرایند برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، گفت: نتایج آزمون سراسری و اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در حال آماده‌سازی است.
وی در ادامه تصریح کرد: همانگونه که قبلا نیز اطلاع رسانی شده است،تا پایان روز شنبه ۱۵ مهر ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.
مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: ثبت نام از پذیرفته‌شدگان در دانشگاه‌ها پس از اعلام نتایج با توجه به دستورالعمل ابلاغی، انجام خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
چرا نتایج کنکور امسال ان‌قدر با تاخیر اعلام خواهد شد؟
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 60600 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید