تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
1

زمان برگزاری رویداد ویژه اپل اعلام شد؛ منتظر چه محصولاتی باشیم؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امسال همچنین یک رویداد اسرارآمیز با عنوان “رویداد ویژه در اپل پارک” در تاریخ ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. بیشتر بخوانید: موشک ویرانگری که اوکراین می‌خواهد و آمریکا نمی‌دهد / عکس مهندس اپل اطلاعات سری شرکت را دزدید و به چین گریخت اپل هیچ چیزی را تایید نکرده است، اما […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امسال همچنین یک رویداد اسرارآمیز با عنوان “رویداد ویژه در اپل پارک” در تاریخ ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
بیشتر بخوانید:
موشک ویرانگری که اوکراین می‌خواهد و آمریکا نمی‌دهد / عکس
مهندس اپل اطلاعات سری شرکت را دزدید و به چین گریخت
اپل هیچ چیزی را تایید نکرده است، اما این می‌تواند با xrOS، پلتفرم نرم‌افزاری که هدست واقعیت ترکیبی اپل و خود هدست را تامین می‌کند، ارتباط داشته باشد. آخرین گزارش ها حاکی از آن است که این هدست در مسیر عرضه در ماه ژوئن قرار دارد و برخی از تحلیلگران معتقدند که می تواند کل صنعت AR/VR را تقویت کند.

انتظار می رود Apple Reality Pro یکی از قدرتمندترین هدست های XR باشد و قیمت آن نیز بر همین اساس باشد. گفته می شود که دارای نمایشگرهای میکرو OLED سونی، پردازنده های دوگانه ساخته شده توسط TSMC، دوربین و منبع تغذیه خارجی است. قیمتی که شنیده ایم ۳۰۰۰ دلار است، بنابراین به جای کاربران تفریحی، حرفه ای ها را هدف قرار خواهد داد. انتظار می رود این هدست اواخر سال جاری به فروش برسد.
منبع: GSMARENA
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 20815 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.