تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۵۷
1

زمان خداحافظی با ویندوز ۱۰ هم فرا رسید

مایکروسافت در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد ۲۲H2 آخرین نسخه‌ی ویندوز ۱۰ است و شرکت ردموندی هیچ برنامه‌ای برای انتشار نسخه‌ی جدیدتری از این سیستم‌عامل ندارد. مایکروسافت پیش‌تر اعلام کرده بود که پشتیبانی نرم‌افزاری از ویندوز ۱۰ را در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رساند. تا سال ۲۰۲۵ شاهد انتشار به‌روزرسانی امنیتی برای ویندوز ۱۰ خواهیم بود. […]



مایکروسافت در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد ۲۲H2 آخرین نسخه‌ی ویندوز ۱۰ است و شرکت ردموندی هیچ برنامه‌ای برای انتشار نسخه‌ی جدیدتری از این سیستم‌عامل ندارد. مایکروسافت پیش‌تر اعلام کرده بود که پشتیبانی نرم‌افزاری از ویندوز ۱۰ را در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رساند. تا سال ۲۰۲۵ شاهد انتشار به‌روزرسانی امنیتی برای ویندوز ۱۰ خواهیم بود.
مایکروسافت سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد. از آن زمان نسخه‌های جدید ویندوز ۱۰ در فواصل زمانی منظم منتشر شده‌اند و مایکروسافت هر ماه به‌روزرسانی امنیتی در دسترس کاربران قرار داده است. در سال‌های گذشته مایکروسافت دو نسخه‌ی جدید از ویندوز ۱۰ را در هر سال منتشر می‌کرد، اما در نهایت سراغ انتشار سالانه یک نسخه‌ی جدید رفت.
بیشتر بخوانید:

از زمان انتشار عمومی ویندوز ۱۱، تعداد به‌روزرسانی‌ها و قابلیت‌های جدید ویندوز ۱۰ کاهش یافته است. نسخه‌ی ۲۲H2 ویندوز ۱۰ هیچ قابلیت جدیدی نداشت و صرفاً باگ‌ها را رفع می‌کرد.
بر اساس گزارش ویندوز سنترال، مایکروسافت قصد دارد به‌صورت ماهانه نسخه‌ی ۲۲H2 ویندوز ۱۰ را به‌روزرسانی کند و ضمن ارائه‌ی پچ‌های امنیتی سراغ رفع باگ‌های نرم‌افزاری برود. از تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۵ (۲۲ مهر ۱۴۰۴) به بعد، پشتیبانی نرم‌افزاری از ویندوز ۱۰ به‌طور کامل به پایان می‌رسد.
۵۸۳۲۱

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 27388 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.