تاریخ: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
1

زیبایی این اسب هوش از سرتان می‌برد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فریزین، نام اسبی است که لقب زیباترین اسب جهان را گرفته است. این اسب نام خود را از محل پیدایش خود، فریسلاند در هلند گرفته است. این اسب ها معمولاً کاملاً سیاه هستند، اگرچه برخی از آنها یک ستاره کوچک سفید روی پیشانی خود دارند. بیشتر بخوانید: رنگ سیاه این حیوان […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فریزین، نام اسبی است که لقب زیباترین اسب جهان را گرفته است. این اسب نام خود را از محل پیدایش خود، فریسلاند در هلند گرفته است. این اسب ها معمولاً کاملاً سیاه هستند، اگرچه برخی از آنها یک ستاره کوچک سفید روی پیشانی خود دارند.
بیشتر بخوانید:

رنگ سیاه این حیوان زیبا، به تنهایی او را به حیوانی چشمگیر تبدیل می کند، اما یک فریزین چیزی بیشتر از رنگ زیبایش دارد. یال و دم آنها بلند و ضخیم است و اغلب ظاهری موج دار دارد. در قسمت پایین ساق پاها نیز موهای بلندی دارند که به عنوان «پر» شناخته می شوند.

آنها اسب های بزرگی هستند که به طور متوسط قدی به اندازه بیش از ۱۵ دست دارند. اما آنها فوق العاده زیرک و برازنده هستند. رنگ و ویژگی های این حیوان بود که باعث شد در قرون وسطی بسیار ارزشمند باشد. قدرت آنها باعث شد تا بتوانند یک شوالیه را با زره کامل حمل کنند و در عین حال در میدان نبرد چابک بمانند.
متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 73492 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.