تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

سامانه پرتابگر موشک‌های ابابیل در بزرگ‌راه تهران-قم/ عکس

پرتابگر این سامانه مبتنی بر همان پرتابگر سامانه سوم‌خرداد توسعه‌یافته و از ۸ موشک ۸۶ کیلومتری کوتاه‌برد ابابیل برخوردار است. موشک ابابیل در نمونه OP توانایی درگیری با اهداف متحرک دریایی را هم دارد و علاوه بر نمونه معمولی مایل‌پرتاب و نمونه مایل‌پرتاب-OP، نمونه عمودپرتاب هم دارد. ۲۲۷۲۲۷



پرتابگر این سامانه مبتنی بر همان پرتابگر سامانه سوم‌خرداد توسعه‌یافته و از ۸ موشک ۸۶ کیلومتری کوتاه‌برد ابابیل برخوردار است.

موشک ابابیل در نمونه OP توانایی درگیری با اهداف متحرک دریایی را هم دارد و علاوه بر نمونه معمولی مایل‌پرتاب و نمونه مایل‌پرتاب-OP، نمونه عمودپرتاب هم دارد.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 107938 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.