تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۰

ستاره سهیل چه زمان در آسمان ظاهر می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ستاره سهیل در صورت فلکی شاه‌تخته در تاریخ ۳۱۳ سال نوری قرار دارد و از زمین دور است و اندازه آن ۶۵ برابر از خورشید ما بیشتر است و بیش از ۱۵۰۰۰ برابر درخشندگی خورشید تابش می‌کند و دمای سطح آن ۷۰۷۶ درجه سانتیگراد است. بیشتر بخوانید: عکس| حیوان عجیبی که […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ستاره سهیل در صورت فلکی شاه‌تخته در تاریخ ۳۱۳ سال نوری قرار دارد و از زمین دور است و اندازه آن ۶۵ برابر از خورشید ما بیشتر است و بیش از ۱۵۰۰۰ برابر درخشندگی خورشید تابش می‌کند و دمای سطح آن ۷۰۷۶ درجه سانتیگراد است.
بیشتر بخوانید:
عکس| حیوان عجیبی که به شدت از انسان بیزار است!
بنز کلاسیک ایرانیزه شد! / عکس
ستاره سهیل در اواخر مرداد ماه به طور خاص در بیست و چهارم مرداد جاری و قبل از طلوع خورشید ظاهر می‌شود، سپس روز به روز پیشروی می کند تا اینکه نیمه شب پایان شهریور در وسط آسمان طلوع می‌کند و سپس برای مدتی ناپدید می شود یا پنهان می شود تا دوباره ظاهر شود.

اگرچه رابطه مستقیمی بین باران و ستاره سهیل وجود ندارد، اما ظاهر آن بر اساس محاسبات نجومی مربوط به پایان دوره گرمای شدید و نزدیک شدن به شروع فصل پرباران است.
منبع: ARABIAWEATHER
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28729 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.