تاریخ: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

سرانجام هوش‌مصنوعی سامسونگ به گوشی‌های قدیمی نیز می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، سامسونگ علاوه‌بر مشخص کردن تاریخ انتشار به‌روزرسانی One UI ۶.۱ برای پرچمداران ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ خود اعلام کرد که این گوشی‌ها به ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی مجهز خواهند شد. طبق بیانیه‌ی رسمی، به‌روزرسانی One UI ۶.۱ در ماه می ۲۰۲۴ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳) برای سری گلکسی […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، سامسونگ علاوه‌بر مشخص کردن تاریخ انتشار به‌روزرسانی One UI ۶.۱ برای پرچمداران ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ خود اعلام کرد که این گوشی‌ها به ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی مجهز خواهند شد.

طبق بیانیه‌ی رسمی، به‌روزرسانی One UI ۶.۱ در ماه می ۲۰۲۴ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳) برای سری گلکسی S۲۱ و سری گلکسی S۲۲ منتشر خواهد شد. گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی زد فولد ۴، گلکسی زد فلیپ ۴ و سری گلکسی تب S۸ نیز به Galaxy AI مجهز خواهند شد.

گوشی سامسونگ مدل گلکسی S۲۱ و برادرانش به‌دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری فقط ویژگی‌های Circle to Search و Chat Assist را دریافت خواهند کرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت تمام ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی S۲۳ FE به خانواده‌ی گلکسی S۲۲ اضافه خواهد شد.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 120202 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.