تاریخ: ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۲۰
1

سلاح همه‌فن حریف روسیه در دام دوربین‌ها افتاد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ۲S۳۱ “Vena” یک توپ خودکششی و خمپاره انداز هویتزر است. این خودروی جنگی برای مقابله با خودروهای زرهی غربی از جمله تانک های لئوپارد آلمانی و M۱ آبرامز آمریکایی طراحی شده‌است. پرتابگر خودکششی می‌تواند تا برد ۱۳۰۰۰ متر شلیک کند. بسته مهمات شامل ۷۰ گلوله از انواع مختلف مهمات است. اینها […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ۲S۳۱ “Vena” یک توپ خودکششی و خمپاره انداز هویتزر است. این خودروی جنگی برای مقابله با خودروهای زرهی غربی از جمله تانک های لئوپارد آلمانی و M۱ آبرامز آمریکایی طراحی شده‌است.
پرتابگر خودکششی می‌تواند تا برد ۱۳۰۰۰ متر شلیک کند. بسته مهمات شامل ۷۰ گلوله از انواع مختلف مهمات است. اینها شامل پرتابه‌های Kitolov-۲ با دقت بالا است. علاوه بر اسلحه اصلی، خودروی جنگی به یک مسلسل با کالیبر ۷.۶۲ میلی متر مجهز است.
نیروگاه آن یک موتور چند سوختی با ظرفیت ۴۵۰ اسب بخار است. این اجازه می‌دهد تا ۲S۳۱ “Vena” به سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت برسد. این خودروی جنگی همچنین قادر است روی آب تا سرعت ۱۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. برد آن ۵۰۰ کیلومتر است.
منبع: gagadget
بیشتر بخوانید:
گران‌قیمت‌ترین جنگنده آمریکایی که در آسمان گم شد!/ عکس
کیم‌جونگ‌اون سوار بر سوخو۵۷ روسی!/ عکس
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 51957 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.