تاریخ: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
1

سلفی جالب کاوشگر خورشیدی هند با زمین و ماه/ عکس

کاوشگر «آدیتیا-ال یک» ماموریت جدید سازمان فضایی هندوستان که برای بررسی خورشید به فضا ارسال شده، تصویری از خود و همچنین عکس هایی از ماه و زمین را منتشر کرده است. «آدیتیا- ال یک» در ۲ سپتامبر ۲۰۲۳ میلادی به فضا پرتاب شد و هم اکنون مشغول انجام کنترل هایی در مدار پایین زمین است. […]



کاوشگر «آدیتیا-ال یک» ماموریت جدید سازمان فضایی هندوستان که برای بررسی خورشید به فضا ارسال شده، تصویری از خود و همچنین عکس هایی از ماه و زمین را منتشر کرده است.
«آدیتیا- ال یک» در ۲ سپتامبر ۲۰۲۳ میلادی به فضا پرتاب شد و هم اکنون مشغول انجام کنترل هایی در مدار پایین زمین است. کاوشگر بعد از این مانور برای بررسی خورشید به سمت مقصد طولانی مدت خود سفر می کند.

عکس آدیتیا-ال۱ از زمین و ماه

تا چهار ماه دیگر کاوشگر به نقطه لاگرانژ یک (L1) در فاصله بین خورشید و زمین می رسد که یک نقطه ثابت گرانشی در فاصله ۱.۵ میلیون کیلومتری زمین است.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 46313 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.