تاریخ: ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
2

سورپرایز عجیب گوشی جدید هواوی با عملکردی ناشناخته/ عکس

نسخه جدید هواوی نوا ۱۱ پرو با یک نام عجیب و غریب رونمایی شد. Huawei Nova 11 Pro Yi Yang Qianxi Summer Companion Gift Box نام کامل این دستگاه است. در واقع هواوی از نام جکسون یی، بازیگر و سلبریتی چینی روی این دیوایس استفاده کرده است. اما این گوشی چه تفاوت‌هایی با نسخه معمولی […]



نسخه جدید هواوی نوا ۱۱ پرو با یک نام عجیب و غریب رونمایی شد. Huawei Nova 11 Pro Yi Yang Qianxi Summer Companion Gift Box نام کامل این دستگاه است. در واقع هواوی از نام جکسون یی، بازیگر و سلبریتی چینی روی این دیوایس استفاده کرده است. اما این گوشی چه تفاوت‌هایی با نسخه معمولی دارد و چرا موبایل ویژه‌ای است؟
بدنه نسخه ویژه nova 11 Pro به‌رنگ سبز طراحی شده است و کلیدی‌ترین ویژگی آن، نوع بسته‌بندی است که دارد. جعبه این گوشی در واقع یک پروژکتور است، ولی عملکرد ناشناخته‌ای دارد.

از نظر فنی و زیر قاب، این نسخه هیچ تفاوتی با نوا ۱۱ پرو معمولی ندارد. شما همان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی پشتی و دوربین دوگانه سلفی ۶۰ +‌ ۸ مگاپیکسلی را در اختیار خواهید داشت. یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED در جلوی قاب آن حضور دارد و چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G با پشتیبانی از شبکه ۴G در قلب تپنده گوشی حضور دارد.
نسخه معمولی نوا پرو با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۵۰۰ دلار قیمت دارد. اما حالا این نسخه مخصوص هدیه، ۱۵ دلار گران قیمت‌تر به‌دست مشتریان می‌رسد.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 39474 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.