تاریخ: ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

سویه پیرولا وارد کشور شد؟

سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت گفت:  در حال حاضر سویه جدید بیماری کرونا تحت عنوان پیرولا در ایران شناسایی نشده  و این واریانت اولین بار در کشور دانمارک مشاهده شده است.  گزارش ها نشان می دهد که سویه پیرولا در چند ایالت آمریکا،  اروپا و منطقه مدیترانه مشاهده شده است.  به گفته وی میزان […]



سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت گفت:  در حال حاضر سویه جدید بیماری کرونا تحت عنوان پیرولا در ایران شناسایی نشده  و این واریانت اولین بار در کشور دانمارک مشاهده شده است.  گزارش ها نشان می دهد که سویه پیرولا در چند ایالت آمریکا،  اروپا و منطقه مدیترانه مشاهده شده است. 
به گفته وی میزان مراجعات سرپایی بیماری کرونا حدود ۲۶ درصد و مراجعات بستری نیز ۴۰ درصد افزایش داشته است. 
معاون درمان وزارت بهداشت بیان کرد: در حال حاضر ۳۰ درصد از مراجعات مربوط به امیکرون و حدود هشت درصد مربوط به بیماری آنفلوآنزا است. 
کریمی ادامه داد:  در حال حاضر بیماری کرونا در دنیا تمام نشده و توصیه وزارت بهداشت به مردم خودمراقبتی و تزریق واکسن کرونا در صورتی که بیش از شش ماه از نوبت تزریق قبلی گذشته باشد باید نسبت به دریافت این واکسن اقدام کنند. 
او بیان کرد: افراد در مکان‌های سربسته و جاهایی که تهویه مناسبی ندارد از ماسک استفاده کنند. 
این مقام در انتها گفت: با شروع فصل سرما بیماری آنفلوآنزا هم شیوع پیدا می کند و افراد در معرض خطر و کودکان این واکسن را تزریق کنند.  افراد سالمند با فاصله از واکسن کرونا،  آنفلوآنزا را تزریق کنند.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 52447 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید