تاریخ: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
1

سیدمحمد خاتمی یک پیام صادر کرد+جزئیات

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدخاتمی در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محمدتقی محصل پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت عالم پارسا و خدمتگزار صدیق انقلاب و ایران جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سید محمدتقی محصل را به همه دوست‌داران فضل و فضیلت و به […]



حجت الاسلام و المسلمین سید محمدخاتمی در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محمدتقی محصل پیامی صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم پارسا و خدمتگزار صدیق انقلاب و ایران جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سید محمدتقی محصل را به همه دوست‌داران فضل و فضیلت و به مردم شریف یزد و همه بستگان و عزاداران عزیز بخصوص فرزند گرامی‌اش جناب حجت الاسلام حاج آقا مرتضی محصل تسلیت میگویم و از خداوند منان برای این فقید سعید آمرزش و رحمت الهی و علوّ درجات و برای بازماندگان معزز صبر و عجر و سلامتی مسألت میکنم.
یادش گرامی و روانش شاد باد
سید محمد خاتمی | ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
۲۷۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 104840 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید