تاریخ: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
2

شلیک مرگبار سوپرسونیک از جنگنده سوخو ۳۵ / عکس

به گزارش خبرآنلاین، خلبانان روس به موشک خا ۳۱ لقب مرگ سوپرسونیک داده‌اند. به باور آن‌ها سرعت بالا و مانورپذیری بالای موشک عملا مقابله با آن را برای پدافند غیرممکن می‌کند. موشک خا ۳۱ دو مدل A و P دارد. مدل A یا اکتیو گونه‌ای کروز ضد کشتی است که از سیستم هدایت داخلی ناوبری […]



به گزارش خبرآنلاین، خلبانان روس به موشک خا ۳۱ لقب مرگ سوپرسونیک داده‌اند. به باور آن‌ها سرعت بالا و مانورپذیری بالای موشک عملا مقابله با آن را برای پدافند غیرممکن می‌کند.
موشک خا ۳۱ دو مدل A و P دارد. مدل A یا اکتیو گونه‌ای کروز ضد کشتی است که از سیستم هدایت داخلی ناوبری اینرسی و سیستم راداری فعال برای یافتن هدف استفاده می‌کند و قادر از کار انداختن شناورهایی تا ۴ هزار و ۵۰۰ تن وزن است.
بیشتر بخوانید:

مدل P این موشک گونه ضد رادار آن است که با رادار غیرفعال برای از کار انداختن رادارهای اخطار زودهنگام و سامانه‌های پدافندی طراحی شده است.
در گزارش «ترکیب موشک مشهور به مرگ سوپرسونیک با جنگنده‌ برتری هوایی» بیشتر درباره این ترکیب مرگبار بخوانید.
بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 97489 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.