تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۲۳
2

شورای شهر به انتصابات زاکانی ورود پیدا کرده؟/ پاسخ به شیوه زاکانی

علیرضا زاکانی در خصوص انتخاب وی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور تصریح کرد: این موضوع مطرح شده و در کمیسیون‌های تخصص در حال بررسی است و تا زمانیکه در جلسه هیات دولت تصویب و ابلاغ نشود نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد. وی در پاسخ به این سوال که برای بخشی از کودکان کار […]



علیرضا زاکانی در خصوص انتخاب وی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور تصریح کرد: این موضوع مطرح شده و در کمیسیون‌های تخصص در حال بررسی است و تا زمانیکه در جلسه هیات دولت تصویب و ابلاغ نشود نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد.
وی در پاسخ به این سوال که برای بخشی از کودکان کار که در باندهای مافیایی مورد استثمار قرار گرفته و در خیابان‌های پایتخت تکدی‌گری می‌کنند، چه اقداماتی شده؟ گفت: ما با همه مسئولین کشور وارد مذاکره شده و دست به دست هم می‌دهیم تا چهره تهران را از این شرایط خارج کنیم و دیگر شاهد استثمار این کودکان نباشیم.
زاکانی در پاسخ به این سوال که برخی از اعضای شورای شهر به انتصابات اخیرتان ایراد وارد کردند، گفت: اطلاعات‌تان نادرست است.
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9138 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید