تاریخ: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۲۲
1

شورای نگهبان این نماینده را ردصلاحیت کند /رفتارهایش عجیب و دور از ادب است!

روزنامه ایران با اشاره به فیلم منتشر شده از منادی سپیدان، نماینده حوزه انتخابیه تبریز، نوشت: روز گذشته فیلم کوتاهی از رفتار عجیب و دور از ادب یکی از نمایندگان مجلس در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی واکنش برانگیز شد. علیرضا منادی سفیدان نماینده برخی شهرهای استان آذربایجان شرقی که مردمانش به اخلاق و آداب‌دانی شهره‌اند […]



روزنامه ایران با اشاره به فیلم منتشر شده از منادی سپیدان، نماینده حوزه انتخابیه تبریز، نوشت:
روز گذشته فیلم کوتاهی از رفتار عجیب و دور از ادب یکی از نمایندگان مجلس در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی واکنش برانگیز شد. علیرضا منادی سفیدان نماینده برخی شهرهای استان آذربایجان شرقی که مردمانش به اخلاق و آداب‌دانی شهره‌اند در یک جلسه دیدار مردمی در کمتر از دو دقیقه انواع و اقسام رفتارهای خلاف شأن حضور در جمع را از خود بروز داد.
آقای علیرضا منادی! برای این رفتارهای زننده رسما و بدون معطلی عذرخواهی کن
او در حالی که موظف بود مطابق دستور کار جلسه (دیدار مردمی) به مشکلات مردم گوش بدهد با رفتارهایی همچون دست کردن در دهان و تمیز کردن دندان‌ها، خوردن تنقلات، باد زدن خود، لم دادن و بی‌توجهی به مخاطب، اینگونه نشان داد که گویا نه تنها قصدی برای گوش دادن به سخنان آن فرد ندارد که حتی احترام او و مردمی را که در اطراف میزش ایستاده بودند ضروری ندیده است.
این رفتار و فیلم کوتاهی که از آن منتشر شد خیلی زود مستمسک فضاسازی رسانه‌های بیگانه و هجمه علیه نهاد مردمی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. به نظر می‌رسد هم از جهت حفظ جایگاه نمایندگی و رابطه آن با مردم به عنوان والیان حقیقی امور و هم از حیث جلوگیری از بهانه قرار گرفتن چنین رفتارهایی برای هجمه دشمنان ضروری است هیأت رئیسه مجلس و همچنین هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به این موضوع وارد شوند و تصمیم لازم برای صیانت از جایگاه مجلس بگیرند.
همچنان که بسیاری از ناظران و کاربران فضای مجازی فارغ از هرگونه نگاه جناحی یا سیاسی، خواستار عذرخواهی رسمی و فوری این نماینده از رفتار غیرقابل دفاعش شدند و بعضی نیز ابراز امیدواری کردند در احراز صلاحیت داوطلبان مجلس آتی چنین مواردی با قاطعیت از سوی شورای نگهبان مد نظر قرار گیرد.

۲۷۳۰۲

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 74167 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید