تاریخ: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
2

شکست تلخ تیم مجیدی در روز طوفانی قایدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دیدارهای هفته نخست فصل جدید لیگ امارات عصر جمعه اتحاد کلبا از شارجه میزبانی کرد و با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد. فلیپ کیس (۲۳)، لئوناردو اسپاداسیو (۴۳) و مهدی قایدی (۶۰) برای اتحاد کلبا گل زدند. گل‌های شارجه نیز توسط کایو (۱۶ و ۳۵)، آلکاسر (۷۹) و لوانژینو […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دیدارهای هفته نخست فصل جدید لیگ امارات عصر جمعه اتحاد کلبا از شارجه میزبانی کرد و با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد. فلیپ کیس (۲۳)، لئوناردو اسپاداسیو (۴۳) و مهدی قایدی (۶۰) برای اتحاد کلبا گل زدند. گل‌های شارجه نیز توسط کایو (۱۶ و ۳۵)، آلکاسر (۷۹) و لوانژینو (۸۷) به دست آمدند.
در دیدار تیم‌های الوحده و البائح نیز شکست ۲ بر یک الوحده که احمد نوراللهی را در ترکیب اصلی‌اش داشت رقم خورد. جائو پدرو در دقیقه ۱۹ زننده گل الوحده بود. آبانگ (۶) و اولیورا (۸۵) برای البطائح گل زدند.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 36981 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید