تاریخ: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۸
2

صندل‌های ماهیگری پای رهبر کره‌شمالی!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیم‌جونگ‌اون، رهبر کره شمالی، در بازدید اخیر از فرماندهی نیروی‌دریایی ارتش کره به مناسبت روز نیروی دریایی، یک جفت “ماندال” پوشیده‌است. همین ماه گذشته بود که مجله Vogue این کفش‌ها را به عنوان کفش‌های فصل معرفی کرد؛ کفش‌های ماهیگیر نه کاملاً یک کفش – البته نه فقط صندل – معمولاً دارای […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیم‌جونگ‌اون، رهبر کره شمالی، در بازدید اخیر از فرماندهی نیروی‌دریایی ارتش کره به مناسبت روز نیروی دریایی، یک جفت “ماندال” پوشیده‌است.

همین ماه گذشته بود که مجله Vogue این کفش‌ها را به عنوان کفش‌های فصل معرفی کرد؛ کفش‌های ماهیگیر نه کاملاً یک کفش – البته نه فقط صندل – معمولاً دارای بندهای در هم تنیده و سگکی در اطراف مچ پا هستند و به کفشی برای فصول و موقعیت‌های مختلف تبدیل شده‌اند، که هم خنک اما کاربردی هستند.
این صندل‌ها با الهام از کفش‌هایی که ماهیگیران مدیترانه در دهه ۱۹۴۰ می‌پوشیدند، طراحی شده‌اند. تیم لیتل، مالک Grenson که صندل‌های به سبک کوینسی فیشر آن در تابستان امسال از جمله پرفروش‌ترین‌ها بوده‌است، می‌گوید این سبک از صندل قرن‌هاست که وجود دارد.

او می‌گوید: «این کفشی است که به پاهای شما اجازه تنفس می‌دهد و مهمتر از همه اجازه می‌دهد آب تخلیه شود.»
این صندل با برچسب قیمتی حدود هزار پوند در فروشگاه‌ها به نمایش گذاشته شده‌اند.
کفش‌های کیم‌جونگ‌اون در گذشته نیز توجهات را به خود جلب کرده بود. طبق گزارش‌ها، در سال ۲۰۱۵، او با پوشیدن یک جفت Shinuiju دیده شد که منجر به فروش تعداد بیشماری از همان کفش‌ها شد.
منبع: theguardian
بیشتر بخوانید:
جیمزوب کهکشان مارپیچی را در تور انداخت/ عکس
مهمان تازه نیروی هوایی ارتش/ عکس
داخل کابین جت‌های خصوصی چه خبر است؟/ عکس
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 42711 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.