تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵

ظاهر عجیب بادزهای هواوی خبرساز شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بخش مشخصات با درایورهای ۱۱ میلی متری، سیستم حذف نویز فعال با سه میکروفون در هر بادز، جفت شدن چند نقطه، پشتیبانی از LDAC و اتصال بلوتوث ۵.۳ بسیار چشمگیر به نظر می رسد. بیشتر بخوانید: عکس | پیکسل A۷ بازار تلفن‌همراه را از چنگال آیفون در خواهد آورد؟ توییت جالب […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بخش مشخصات با درایورهای ۱۱ میلی متری، سیستم حذف نویز فعال با سه میکروفون در هر بادز، جفت شدن چند نقطه، پشتیبانی از LDAC و اتصال بلوتوث ۵.۳ بسیار چشمگیر به نظر می رسد.
بیشتر بخوانید:
عکس | پیکسل A۷ بازار تلفن‌همراه را از چنگال آیفون در خواهد آورد؟
توییت جالب یک تحلیلگر: آمار عجیب بازدید اخبار انتخابات ترکیه در کانال‌های تلگرامی!/ عکس
الهام بخش طراحی متهورانه FreeBuds 5 از شیشه سازی و به طور خاص قطره های شاهزاده روپرت با نام اشک Batavian/Dutch بوده‌است؛ مهره های شیشه ای سخت شده با استحکام غیرمعمول قوی در انتهای گرد شیشه مشخص می شوند که می تواند ضربات سنگین را تحمل کند در حالی که قسمت انتهایی آن مستعد شکستگی است.

ما قطعاً می‌توانیم الهام‌بخش بودن شیشه‌ سازی را هوآوی را در FreeBuds 5 ببینیم، اما همچنین از نسخه تکامل‌یافته Samsung Galaxy Buds Live با نام Galaxy Beans که تقریباً سه سال پیش ساخته شده است، نیز الهام گرفته‌است. یک چیز مطمئن است، FreeBuds 5 تقریباً از هر بادز دیگری که در حافظه داریم متمایز است و طراحی آنها قطعاً قطبی است.

هوآوی از شبیه‌سازی داده‌ای از صدها شکل گوش در طول فرآیند طراحی استفاده کرد تا ظاهر و تناسب FreeBuds 5 را اصلاح کند و به نسخه نهایی خرده‌فروشی برسد. در حالی که بادزها از نوک سیلیکونی داخل گوش استفاده نمی‌کنند اما دارای کلاهک های سیلیکونی هستند که به تناسب آنها کمک می کند. شما دو اندازه مختلف در جعبه دریافت می کنید. بسته بندی همچنین شامل یک کابل USB-C و دفترچه راهنما است.
وزن هر هدفون ۵.۴ گرم است در حالی که بدنه آن ۴۵ گرم است.
منبع: gsmarena
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 21006 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.