تاریخ: ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۸
4

عجیب‌ترین لحظه دیدار ایلان ماسک با اردوغان/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، چندین ویدئو از مالک اسپیس ایکس به همراه فرزندش در کنار رئیس جمهور ترکیه در اینترنت دست به دست می‌شود. وقتی رئیس‌جمهور اردوغان در مورد همسر ایلان پرسید، صاحب X گفت: “او در سانفرانسیسکو است. ما اکنون از هم جدا شده‌ایم. به همین دلیل من از پسرم مراقبت می‌کنم.” چندین ویدئو از […]



به گزارش خبرآنلاین، چندین ویدئو از مالک اسپیس ایکس به همراه فرزندش در کنار رئیس جمهور ترکیه در اینترنت دست به دست می‌شود. وقتی رئیس‌جمهور اردوغان در مورد همسر ایلان پرسید، صاحب X گفت: “او در سانفرانسیسکو است. ما اکنون از هم جدا شده‌ایم. به همین دلیل من از پسرم مراقبت می‌کنم.”

چندین ویدئو از مالک اسپیس ایکس به همراه فرزندش در کنار رئیس جمهور ترکیه در اینترنت دست به دست می‌شود. وقتی رئیس‌جمهور اردوغان در مورد همسر ایلان پرسید، صاحب X گفت: “او در سانفرانسیسکو است. ما اکنون از هم جدا شده‌ایم. به همین دلیل من از پسرم مراقبت می‌کنم.”
اردوغان نیز به پسر ماسک یک توپ فوتبال اهدا کرد. این کودک نوپا توسط پدر و مادرش گریمز “X AE A-۱۲” نامگذاری شد.
در گزارش «پوشش ساده اردوغان در دیدار با ایلان ماسک» بیشتر درباره این دیدار بخوانید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 53212 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.