تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

عجیب‌ترین گوزن جهان با دندان ببر! / عکس

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از زومیت، گوزن کاکلی گونه‌ای کوچک از گوزن است که با یک دسته برجسته موی سیاه روی پیشانی و یک جفت دندان نیش‌مانند خارج از دهان در نرها شناخته می‌شود. این پستاندار خجالتی و عمدتاً منزوی در چین مرکزی یافت می‌شود و گاهی اوقات به‌صورت جفت زندگی می‌کند. گوزن کاکلی […]



به گزارش خبرآنلاین، به نقل از زومیت، گوزن کاکلی گونه‌ای کوچک از گوزن است که با یک دسته برجسته موی سیاه روی پیشانی و یک جفت دندان نیش‌مانند خارج از دهان در نرها شناخته می‌شود.
این پستاندار خجالتی و عمدتاً منزوی در چین مرکزی یافت می‌شود و گاهی اوقات به‌صورت جفت زندگی می‌کند. گوزن کاکلی از زندگی در مناطقی با پوشش گیاهی مطلوب لذت می‌برد.

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 112956 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.