تاریخ: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
1

عظمت سوخو۲۷ در پارکینگ جنگنده‌ها!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکنون، موزه ملی نیروی هوایی ایالات متحده در دیتون، اوهایو، تصویری از Su-۲۷ به دست آورده است. تصویر بالا در ۲۵ اکتبر منتشر شد و Su-۲۷UB Flanker-C را نشان می دهد که در گالری جنگ سرد موزه نشسته است. چیزی که بلافاصله در مورد تصویر قابل توجه است این است که […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکنون، موزه ملی نیروی هوایی ایالات متحده در دیتون، اوهایو، تصویری از Su-۲۷ به دست آورده است.

تصویر بالا در ۲۵ اکتبر منتشر شد و Su-۲۷UB Flanker-C را نشان می دهد که در گالری جنگ سرد موزه نشسته است.
چیزی که بلافاصله در مورد تصویر قابل توجه است این است که Flanker در مقایسه با بسیاری از انواع دیگر اطراف آن چقدر بزرگ به نظر می رسد. برای درک کلی اندازه آن، Su-۲۷ تقریباً ۷۲ فوت طول، تقریباً ۲۱ فوت ارتفاع دارد و طول بال آن حدود ۴۸ فوت است. در سمت راست فلانکر، ما یک مدل اولیه میکویان Mikoyan نیروی هوایی شوروی را می بینیم که کاملاً توسط Su-۲۷ بزرگ کوتوله شده است. میگ ۲۹ حدود ۵۷ فوت طول و تقریبا ۱۶ فوت ارتفاع دارد و طول بال آن کمی بیش از ۳۷ فوت است.
منبع: thedrive
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 73153 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :