تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۱
3

عقاب جنگی باشکوه که مار پیتون و تمساح شکار می‌کند!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عقاب جنگی پرنده شکاری بزرگی از خانواده بازان یا عقابان است. عقاب جنگی از بزرگترین و قدرتمندترین انواع عقاب است. طعمه‌های آن بسیار متنوع و با توجه به زیستگاه آن متغیر است. عقاب جنگی از بزرگترین و قدرتمندترین شکارچیان قاره آفریقا است. طول بال این پرنده باشکوه تا ۲.۶ متر می‌رسد […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عقاب جنگی پرنده شکاری بزرگی از خانواده بازان یا عقابان است. عقاب جنگی از بزرگترین و قدرتمندترین انواع عقاب است. طعمه‌های آن بسیار متنوع و با توجه به زیستگاه آن متغیر است.

عقاب جنگی از بزرگترین و قدرتمندترین شکارچیان قاره آفریقا است. طول بال این پرنده باشکوه تا ۲.۶ متر می‌رسد و با وزن ۶ کیلوگرم با پرهای تیره و تاج متمایز قابل تشخیص است. پرهای سفید شکم دیگر ویژگی متمایز این شکارچی بی‌نظیر است.
این پرنده از شکارچیان راس هرم غذایی است و گاهی دست به شکار دیگر شکارچیان می‌زند و از این رو دیدن یکی از این پرندگان در حال خوردن تمساحی کوچک چیز عجیبی نیست.

البته که عقاب جنگی به هیچ شکار در دسترسی نه نمی‌گوید و از مار پیتون تا پستانداران کوچک تا متوسط از خرگوش گرفته تا میمون را شکار می‌کند.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 19394 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.