تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۴۲
2

عقاب غول‌پیکری که پنجه‌ای به بزرگی پنجه خرس گریزلی دارد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، در تصویر زیر چنگال عقاب هارپی را کنار پنجه خرس گریزلی که از بزرگترین گوشتخواران جهان است، مشاهده می‌کنید. با این چنگال‌ها و ظاهر خوفناک، عقاب هارپی نامش را از مخلوقی اهریمنی از افسانه‌های یونان باستان گرفته‌ است که نیمی زن و نیمی پرنده شکاری بود. در گزارش «پرنده‌ شکارچی شگفت‌انگیز!» بیشتر […]



به گزارش خبرآنلاین، در تصویر زیر چنگال عقاب هارپی را کنار پنجه خرس گریزلی که از بزرگترین گوشتخواران جهان است، مشاهده می‌کنید.

با این چنگال‌ها و ظاهر خوفناک، عقاب هارپی نامش را از مخلوقی اهریمنی از افسانه‌های یونان باستان گرفته‌ است که نیمی زن و نیمی پرنده شکاری بود.
در گزارش «پرنده‌ شکارچی شگفت‌انگیز!» بیشتر با این شکارچی ترسناک آشنا شوید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4706 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.