تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
1

عکس‌های لاکهیدمارتین X-59 منتشر شد؛ سریع‌ترین هواپیما بر روی زمین!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در نهایت، برنامه‌ریزی شده است که X-۵۹ به سرعت‌های مافوق صوت بر روی زمین دست یابد. این امر می تواند تنظیم کننده قوانین در ایالات متحده و بین الملل را متقاعد کند که قوانین حاکم بر هوانوردی تجاری مافوق صوت را تغییر دهند. نماهای جلویی جدید جت واقعاً این واقعیت را […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در نهایت، برنامه‌ریزی شده است که X-۵۹ به سرعت‌های مافوق صوت بر روی زمین دست یابد. این امر می تواند تنظیم کننده قوانین در ایالات متحده و بین الملل را متقاعد کند که قوانین حاکم بر هوانوردی تجاری مافوق صوت را تغییر دهند.

نماهای جلویی جدید جت واقعاً این واقعیت را نشان می‌دهد که خلبان هیچ وسیله‌ای برای نگاه کردن به دنیای خارج، حداقل در بخش جلو، ندارد.

همه این‌ها بخشی از طراحی کلی است که به طور خاص برای غلبه بر موانعی که بر سر راه پرواز تجاری مافوق صوت بر فراز زمین بوده‌اند. خلبان X-۵۹ با چنین پوزه بلندی در جلوی خود، در عوض به سیستم دید خارجی (XVS) و مجموعه ای از دوربین های با وضوح بالا رو به جلو متکی است. یک دیافراگم برای دوربین ۴K مورد استفاده در XVS در این عکس‌های جدید دیده می‌شود که در بالای دماغه، قرار گرفته‌است.

لاکهید مارتین نیز اخیرا عکس جدیدی را در توییتر منتشر کرده‌است و توضیح داده‌است که این هواپیما برای آزمایش‌های بیشتر زمینی، از جمله تست ارتعاش، به یک ایستگاه پروازی در خط پرواز در Palmdale منتقل شده است. قبلاً انتظار می‌رفت X-۵۹ قبل از پایان سال ۲۰۲۲ پرواز کند.

پس از آزمایش‌های اولیه پرواز، آزمایش نویز بسیار مهم آغاز می‌شود و به مجموعه‌ای از مأموریت‌های برنامه‌ریزی شده ختم می‌شود که به بررسی نحوه واکنش جوامع به صدای هواپیما هنگام عبور از بالای سر می‌پردازد.
بیشتر بخوانید:
عکس |‌ یک کهکشان، دو نما؛ تصویری که «هابل» و «جیمزوب» ثبت کرده‌اند
هوش مصنوعی قدرتمندترین مولکول ضدپیری را پیدا کرد!
منبع: THE DRIVE
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5984 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.