تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
1

عکسی از تجمع در فرودگاه مهرآباد برای اعزام به غزه

جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاههای تهران با حضور در فرودگاه مهرآباد ضمن درخواست برای اعزام به غزه و جبهه های مقاومت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم غزه را محکوم کردند. دانشجویان در این تجمع که ساعاتی طول کشید با در دست داشتن پرچم فلسطین و دست نوشته هایی با سر دادن شعارهایی ضمن […]



جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاههای تهران با حضور در فرودگاه مهرآباد ضمن درخواست برای اعزام به غزه و جبهه های مقاومت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.
دانشجویان در این تجمع که ساعاتی طول کشید با در دست داشتن پرچم فلسطین و دست نوشته هایی با سر دادن شعارهایی ضمن اعلام همبستگی با گروه‌های مقاومت و آمادگی برای آزادسازی قدس شریف، بر حمایت همه‌جانبه از محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.
عکس | زیرنویس شبکه سه سیما برای آمادگی مبارزه با اسرائیل
علی مطهری: اگر اسرائیل حمله زمینی کرد، ایران هم نیروهای خود را وارد عمل کند/ روسیه و چین وظیفه سنگینی دارند/ کشورهای اسلامی به فلسطین سلاح برسانند

ناصر ابو شریف‌ (نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران) با حضور در جمع دانشجویان آخرین وضعیت غزه را تشریح و از اقدام دانشجویان و مردم ایران قدردانی کرد.
دانشجویان هدف از این اقدام را لبیک به درخواست گروه‌های مقاومت فلسطین در فرودگاه مهرآباد اعلام کردند.

۲۷۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 66504 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید