تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۰۷
4

عکسی از شمخانی وقتی ۲۸ ساله بود /سندهای یک جنایت در دست قائم مقام سپاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی شمخانی قائم مقام وقت سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در یک جلسه رسانه‌ای با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی اسنادی از جنایات جنگی رژیم صدام منتشر کرد. بنا به روایت اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۱۱ بهمن ۱۳۶۲ گزارشی از این جلسه منتشر کرد. بخش‌هایی از این گزارش را بخوانید و عکسی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی شمخانی قائم مقام وقت سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در یک جلسه رسانه‌ای با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی اسنادی از جنایات جنگی رژیم صدام منتشر کرد.
بنا به روایت اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۱۱ بهمن ۱۳۶۲ گزارشی از این جلسه منتشر کرد. بخش‌هایی از این گزارش را بخوانید و عکسی از علی شمخانی در این جلسه تماشا کنید.

۲۷۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110739 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید