تاریخ: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲

عکس‌| المپیکو رم آماده رونمایی از سردار آزمون

وقفه بازی‌های ملی بهترین زمان ممکن بود تا سردار آزمون به شکل کامل مصدومیتی که در جریان تمرینات پیش فصل بایرلورکوزن برای او به وجود آمده بود را پشت سر بگذارد. آزمون طی چند روز اخیر در تمرینات گروهی تیم جدیدش یعنی رم حاضر شده و از آمادگی کاملی هم برخوردار بوده است. رم در […]



وقفه بازی‌های ملی بهترین زمان ممکن بود تا سردار آزمون به شکل کامل مصدومیتی که در جریان تمرینات پیش فصل بایرلورکوزن برای او به وجود آمده بود را پشت سر بگذارد. آزمون طی چند روز اخیر در تمرینات گروهی تیم جدیدش یعنی رم حاضر شده و از آمادگی کاملی هم برخوردار بوده است.
رم در این فصل شروع ناامید کننده‌ای داشته و در سه بازی ابتدایی خود فقط یک امتیاز کسب کرده و همین موضوع باعث شده که فشارها روی ژوزه مورینیو و تیمش به اوج خود برسد اما سرمربی پرتغالی امیدوار است با اضافه شدن بازیکنانی نظیر روملو لوکاکو و همین سردار آزمون شرایط را در ادامه فصل تغییر دهد.

در همین راستا صفحه اینستاگرام رم که نشان داده علاقه زیادی به سردار آزمون دارد یک بار دیگر از تمرینات این تیم تصاویری را به اشتراک گذاشته که عکس سردار آزمون در اسلاید اول آن قرار دارد. اینستاگرام باشگاه رم با اشاره به نزدیک بودن دیدار برابر امپولی یک بار دیگر نشان داده که ستاره ایرانی کاملاً به آمادگی رسیده و احتمالاً چهار روز دیگر اولین بازی خود را در ترکیب جالوروسی آن هم در المپیکو انجام خواهد داد.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 49272 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید