تاریخ: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۹
1

عکس | بادزهای جدید سامسونگ لو رفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حال حاضر، یک افشاگر جزئیات کلیدی در مورد Galaxy Buds FE آینده را به اشتراک گذاشته است. بادزها دارای درایورهای ۱۲ میلی متری هستند که کمی بزرگتر از درایورهای گلکسی بادز ۲ هستند و با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسند که آنها را در گروه قیمتی متوسط قرار می‌دهد […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حال حاضر، یک افشاگر جزئیات کلیدی در مورد Galaxy Buds FE آینده را به اشتراک گذاشته است. بادزها دارای درایورهای ۱۲ میلی متری هستند که کمی بزرگتر از درایورهای گلکسی بادز ۲ هستند و با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسند که آنها را در گروه قیمتی متوسط قرار می‌دهد و چنین قیمتی باعث می‌شود آنها تقریباً با Pixel Buds A گوگل برابر باشند.
بیشتر بخوانید:

علاوه بر قیمت، این افشاگر همچنین به گفت که Galaxy Buds FE در رنگ‌های گرافیتی و سفید در دسترس خواهد بود. در اوایل این هفته، سامسونگ همچنین به طور تصادفی دفترچه راهنمای کاربر رسمی هدفون ها را فاش کرد. PDF دفترچه راهنما در حال حاضر در این لینک در وب سایت سامسونگ موجود است، اما مشخص نیست که چه زمانی دقیقا در دسترس خواهد بود.

دفترچه راهنمای کاربر سامسونگ گلکسی بادز FE نشان می دهد که بادز FE طراحی مشابهی با سایر هدفون‌های سامسونگ دارند و ویژگی‌هایی مانند پد لمسی و نوک بال‌های قابل اتصال دارند. این با استراتژی FE سامسونگ برای ارائه بسیاری از ویژگی‌های محصولات رده بالاتر خود با قیمت کمتر مطابقت دارد. دفترچه راهنما همچنین شامل نگاهی به کیس شارژ است که یک کیس شارژ هدفون استاندارد است.

سامسونگ هنوز به طور رسمی گلکسی بادز FE را معرفی نکرده است، بنابراین مشخص نیست که چه زمانی برای خرید در دسترس خواهند بود. با این حال، این واقعیت که دفترچه راهنما به طور کامل درز کرده است نشان می‌دهد که ممکن است به زودی در دسترس باشند.

منبع: gizmochina
۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 50831 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.