تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۳۸
2

عکس | سونی‌اکسپریا محبوب ایرانیان تاشو می‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شایعه جدید از کره جنوبی ظاهر شد، اگرچه اطلاعات مشترک حداقل می توان گفت مبهم است. بیشتر بخوانید: ماشین کمیاب و بدشانس بازار ایران که کمتر مورد توجه قرار گرفته/ عکس ارتش‌آمریکا چشم مار را به خدمت گرفت!/ عکس این منبع از کره‌جنوبی ادعا می‌کند که نسل بعدی گوشی تاشوی رده […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شایعه جدید از کره جنوبی ظاهر شد، اگرچه اطلاعات مشترک حداقل می توان گفت مبهم است.
بیشتر بخوانید:
ماشین کمیاب و بدشانس بازار ایران که کمتر مورد توجه قرار گرفته/ عکس
ارتش‌آمریکا چشم مار را به خدمت گرفت!/ عکس
این منبع از کره‌جنوبی ادعا می‌کند که نسل بعدی گوشی تاشوی رده بالای سری Xperia Compact را شاهد خواهیم بود.

ظاهراً این دستگاه بدون صفحه نمایش پوششی عرضه می شود که عجیب به نظر می رسد زیرا همه تلفن های تاشو عمودی دیگر تا کنون دارای نوعی صفحه نمایش ثانویه هستند. در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری درباره مشخصات وجود ندارد، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا سونی واقعاً قصد دارد سری Xperia Compact را به‌عنوان یک گوشی تاشو احیا کند یا خیر.
منبع: GSMARENA
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 14751 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.