تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۵۵
2

عکس | شیائومی ۱۴ پرو با طراحی جذاب و دیدنی، لو رفت

شیائومی برای رونمایی از پرچمداران سری ۱۴ خود آماده می‌شود. در این تصاویر فاش شده، می‌توانیم جلوه‌ای از طراحی شیائومی ۱۴ پرو را ببینیم؛ ولی احتمالا این گوشی با یک مدل استاندارد و یک مدل قوی‌تر نیز همراهی خواهد شد. با وجود اینکه شیائومی ۱۳ پرو هم حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف صفحه نمایش خود […]



شیائومی برای رونمایی از پرچمداران سری ۱۴ خود آماده می‌شود. در این تصاویر فاش شده، می‌توانیم جلوه‌ای از طراحی شیائومی ۱۴ پرو را ببینیم؛ ولی احتمالا این گوشی با یک مدل استاندارد و یک مدل قوی‌تر نیز همراهی خواهد شد.

با وجود اینکه شیائومی ۱۳ پرو هم حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف صفحه نمایش خود دارد؛ اینجا می‌بینیم که شیائومی ۱۴ پرو حتی یک قدم فراتر رفته است. می‌توان گفت که در این گوشی، حاشیه‌های نمایشگر از هر چهار طرف یک‌اندازه شده تا یک طراحی تمام صفحه را شاهد باشیم؛ البته اگر حفره‌ی دوربین سلفی را نادیده بگیریم. به‌نظر می‌رسد کناره‌های صفحه نمایش هم مانند سری شیائومی ۱۳ خمیده است.
از مشخصات فنی مورد انتظار، باید به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اشاره کنیم. این چیپست، در اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و تاریخ رونمایی از پرچمداران جدید شیائومی هم باید در همان بازه زمانی باشد. بنابراین، پیش از شروع فصل زمستان، منتظر این گوشی‌ها نباشید.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 11602 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.