تاریخ: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
1

عکس‌| ملاقات کی‌روش با ملی‌پوشان؛ جمله جالب قلعه‌نویی به مرد پرتغالی

تورنمنت چهارجانبه اردن از عصر امروز (جمعه) با دیدار تیم‌های ملی فوتبال قطر و عراق آغاز شد که قطری‌ها موفق شدند در ضربات پنالتی عراق را شکست دهند و به فینال راه‌ یابند. دومین دیدار تورنمنت اردن برای مشخص شدن دیگر فینالیست این مسابقات نیز امشب بین تیم‌های ملی ایران و اردن برگزار خواهد شد. […]



تورنمنت چهارجانبه اردن از عصر امروز (جمعه) با دیدار تیم‌های ملی فوتبال قطر و عراق آغاز شد که قطری‌ها موفق شدند در ضربات پنالتی عراق را شکست دهند و به فینال راه‌ یابند. دومین دیدار تورنمنت اردن برای مشخص شدن دیگر فینالیست این مسابقات نیز امشب بین تیم‌های ملی ایران و اردن برگزار خواهد شد.
کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی قطر که سابقه سال‌ها هدایت تیم ملی ایران را دارد، بعد از دیدار قطر – عراق با امیر قلعه‌نویی روبه‌رو شد و دقایقی با او گفت‌وگو کرد. کی‌روش به سرمربی تیم ملی ایران گفت که افتخار می‌کند دوباره او را این بار در کنار تیم ملی می‌بیند. قلعه‌نویی در پاسخ گفت: ما از شما تشکر می‌کنیم که سال‌ها برای فوتبال ایران زحمت کشیدید.
در ادامه، قلعه‌نویی و کی‌روش به رختکن تیم ملی رفتند تا سرمربی پرتغالی دیداری با شاگردان سابق خودش داشته باشد. پس از صحبت‌های کوتاه و آرزوی موفقیت کی‌روش برای بازیکنان، ملی‌پوشان برای او دست زدند.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 65654 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید