تاریخ: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
1

عکس| مهمان ویژه کی‌روش قبل از تقابل با ایران

تیم ملی قطر با پیروزی مقابل عراق در ضربات پنالتی به دیدار پایانی تورنمنت چهارجانبه اردن راه یافت و تیم ملی ایران با پیروزی سه بر یک مقابل اردن میزبان دیگر تیم فینالیست این رقابت‌ها لقب گرفت. سعود بن ناصر سفیر کشور قطر در اردن میهمان تمرین امروز شاگردان کی‌روش بود و پیراهن تیم ملی […]



تیم ملی قطر با پیروزی مقابل عراق در ضربات پنالتی به دیدار پایانی تورنمنت چهارجانبه اردن راه یافت و تیم ملی ایران با پیروزی سه بر یک مقابل اردن میزبان دیگر تیم فینالیست این رقابت‌ها لقب گرفت.
سعود بن ناصر سفیر کشور قطر در اردن میهمان تمرین امروز شاگردان کی‌روش بود و پیراهن تیم ملی نیز به او تقدیم شد تا این دیدار دوستانه با گرفتن عکس یادگاری به پایان برسد.

گفتنی است شاگردان قلعه‌نویی فردا در ورزشگاه بین المللی عمان میزبان قطر خواهند بود و پیش از این دیدار عراق و اردن در همین ورزشگاه دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 67437 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید