تاریخ: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
4

عکس های این سردار معروف سپاه برای اولین بار منتشر می شود /مبارزات حاج داوود با دارودسته مسعود رجوی

نوزده سال قبل، در ۱۶ شهریور سال ۱۳۸۳ شمسی، حاج داوود کریمی، از پیشکسوتان سپاه و از رزمندگان سال های دفاع مقدس، پس از ماه ها تحمل عوارض سال های جنگ، به شهادت رسید. حاج داوود کریمی، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دست به تاسیس یک سازمان مخفی برای مبارزه با رژیم طاغوت به نام […]



نوزده سال قبل، در ۱۶ شهریور سال ۱۳۸۳ شمسی، حاج داوود کریمی، از پیشکسوتان سپاه و از رزمندگان سال های دفاع مقدس، پس از ماه ها تحمل عوارض سال های جنگ، به شهادت رسید.
حاج داوود کریمی، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دست به تاسیس یک سازمان مخفی برای مبارزه با رژیم طاغوت به نام “فجر اسلام” زد.
در کارنامه جهادی وی پس از پیروزی انقلاب، مسئولیت کمیته نازی آباد، واحد هماهنگی استانی کل سپاه، مسئولیت اتاق جنگ جبهه جنوب، فرماندهی سپاه تهران، فرماندهی سپاه منطقه هفت و ریاست ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به ثبت رسیده است.
حاج داوود کریمی، از فرمادهان موثر در عملیات تاریخی “شکست محاصره سوسنگرد” (آبان ۱۳۵۹) بود.
وی زمانی فرماندهی سپاه تهران را بر عهده گرفت، که پایتخت مبتلا به آشوب دار و دسته مسعود رجوی بود (تیر ۱۳۶۰) و نقش اصلی در مبارزه با تروریست های سازمان منافقین داشت.

زمان: ۲۸ آذر ۱۳۶۰ / مکان: ستاد سپاه منطقه ۱۰ (تهران) / عکاس: علی عبیری

۲۷۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 46260 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید