تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۳۰
2

‌عکس| هلند برای این ۴ پهپاد ۶۱۱ میلیون‌دلار هزینه می‌کند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر گزارش GAGADGET آژانس همکاری امنیتی دفاعی (DSCA) کنگره آمریکا را از تایید این توافق مطلع کرده است. مبلغ قرارداد ۶۱۱ میلیون دلار خواهد بود. بیشتر بخوانید: ژاپنی‌ها بالاترین IQ را دارند؛ ایرانیان در چه جایگاهی ایستاده‌اند؟/ عکس زمین ما درون سیاه‌چاله گیر افتاده‌است؟ جنرال اتمیکس ام‌کیو-۹ ریپر پهپادی تهاجمی با […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر گزارش GAGADGET آژانس همکاری امنیتی دفاعی (DSCA) کنگره آمریکا را از تایید این توافق مطلع کرده است. مبلغ قرارداد ۶۱۱ میلیون دلار خواهد بود.
بیشتر بخوانید:
ژاپنی‌ها بالاترین IQ را دارند؛ ایرانیان در چه جایگاهی ایستاده‌اند؟/ عکس
زمین ما درون سیاه‌چاله گیر افتاده‌است؟
جنرال اتمیکس ام‌کیو-۹ ریپر پهپادی تهاجمی با قابلیت انجام عملیات پروازی کنترل از راه دور یا خودمختار است که توسط شرکت جنرال اتمیکس اِروناتیکال سیستمز عمدتاً برای نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا توسعه یافته‌است. ام‌کیو ۹ و سایر پهپادها توسط نیروی هوایی ایالات متحده به عنوان وسایل نقلیه خلبان از راه دور شناخته می‌شوند، تا نشانگر کنترل‌کننده‌های زمینی انسانی آنها باشد.

MQ-9 اولین پهپاد ضربتی است که برای تجسس طولانی مدت در ارتفاع بالا طراحی شده‌است.

پهپاد MQ-9 یک هواپیمای بزرگتر، سنگین‌تر و توانمندتر از MQ-1 Predator قبلی است. می‌توان آن را با همان سیستم‌های زمینی که برای کنترل MQ-1 استفاده می‌شود، کنترل کرد. ام‌کیو۹ دارای یک موتور توربوپراپ با قدرت ۹۵۰ اسب‌بخار-شفت (۷۱۲ کیلووات) است (در مقایسه با موتور پیستونی ۱۱۵ اسب بخاری (۸۶ کیلووات) ام‌کیو۱). قدرت بیشتر به Reaper اجازه می‌دهد تا ۱۵ برابر بیشتر محموله مهمات حمل کند و با سرعتی در حدود سه برابر MQ-1 حرکت کند. این هواپیما توسط خدمه هواپیما که در ایستگاه کنترل زمینی (GCS) مستقر هستند، نظارت و کنترل شده و از سلاح استفاده می‌کند.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9727 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.