تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

غرش قدرتمندترین موشک جهان در آسمان تگزاس

به گزارش خبرآنلاین، در این آزمایش استارشیپ با پیکربندی کامل همانند دو آزمایش قبلی روی سکوی پرتاب قرار گرفته بود. هر دو آزمایش قبلی با انفجار موشک به پایان رسید. هدف نهایی سومین آزمایش روشن کردن دوباره موتورهای رپتور موشک در فضا، باز کردن در محفظه حمل بار و ورود کنترل شده به جو در […]



به گزارش خبرآنلاین، در این آزمایش استارشیپ با پیکربندی کامل همانند دو آزمایش قبلی روی سکوی پرتاب قرار گرفته بود. هر دو آزمایش قبلی با انفجار موشک به پایان رسید.
هدف نهایی سومین آزمایش روشن کردن دوباره موتورهای رپتور موشک در فضا، باز کردن در محفظه حمل بار و ورود کنترل شده به جو در اقیانوس هند است. هر دو بخش بالایی و پایینی موشک استارشیپ برای استفاده مجدد و بازگشت به زمین طراحی شده‌اند که باعث صرفه‌جویی بسیار زیاد در هزینه سفرهای فضایی آینده خواهد شد. این موشک قرار است در پروژه عظیم سفر به ماه آرتمیس نیز توسط ناسا مورد استفاده قرار گیرد.

موشک ۱۲۰ متری استارشیپ با وزن ۵ هزار تن قدرتمندترین موشکی است که تا کنون توسط انسان ساخته شده است.
در «استارشیپ به فضا رسید» بیشتر درباره این پرتاب بخوانید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 115961 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.