تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۳۸

غول‌پیکرترین عقاب جهان که شکارش ۱۲ سال حبس دارد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این پرنده وسیع‌ترین و بلندترین بال در میان عقاب‌ها را دارد هر چند که از نظر وزن بعد از عقاب دریایی استلر و عقاب هارپی قرار می‌گیرد. این گونه در معرض انقراض تحت حفاظت است و برای دور کردن شکارچیان مجازات سنگینی برای کشتن آن در نظر گرفته‌اند. مجازات کشتن این […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این پرنده وسیع‌ترین و بلندترین بال در میان عقاب‌ها را دارد هر چند که از نظر وزن بعد از عقاب دریایی استلر و عقاب هارپی قرار می‌گیرد.
این گونه در معرض انقراض تحت حفاظت است و برای دور کردن شکارچیان مجازات سنگینی برای کشتن آن در نظر گرفته‌اند. مجازات کشتن این پرنده باشکوه حداکثر ۱۲ سال زندان است.

در حالی که مطالعات قدیمی این پرنده را خویشاوند نزدیک عقاب هارپی در نظر می‌گرفت، مطالعه دی‌ان‌ای این پرنده در سال ۲۰۰۵ مشخص کرد که این دیدگاه اشتباه است و این عقاب نادر در حقیقت به خانواده عقاب‌های مارخوار تعلق دارد.
در «کشتن این عقاب ۱۲ سال زندان دارد! » بیشتر درباره این پرنده باشکوه بخوانید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10344 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.