تاریخ: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۴۱
1

فحش خوردن ویشکا آسایش با پروژه میلیاردی عربستان

خبری راجع به ساخت یک فیلم سعودی تحت عنوان «جنگجوی صحرا»، فیلمی با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری منتشر شد. یکی از صفحات سینمایی اینستاگرام خبری راجع به ساخت یک فیلم سعودی تحت عنوان «جنگجوی صحرا»، فیلمی با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری را منتشر می‌کند. این فیلم با همکاری گروه رسانه‌ای mbc و با موضوع جنگ […]



خبری راجع به ساخت یک فیلم سعودی تحت عنوان «جنگجوی صحرا»، فیلمی با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری منتشر شد.

یکی از صفحات سینمایی اینستاگرام خبری راجع به ساخت یک فیلم سعودی تحت عنوان «جنگجوی صحرا»، فیلمی با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری را منتشر می‌کند.

این فیلم با همکاری گروه رسانه‌ای mbc و با موضوع جنگ ذوقار و شکست سنگین خسروپرویز پادشاه ایران ساسانی از اعراب قبل از ظهور اسلام (قبایل بکر بن وائل) و با حضور بن کینگزلی در نقش خسروپرویز و ویشکا آسایش بازیگر ایرانی در نقش همسر این پادشاه ساسانی است!

سینما آرمانی: بعد از انتشار پست مذکور و خبر حضور ویشکا آسایش در فیلمی ضد ایرانی (خبر منبع معتبری هم دارد، سایت imdb) حسین لامعی سینمایی‌نویس فعال در فضای مجازی با سه استوری و ادبیاتی بی‌سابقه از خجالت آسایش درمی‌آید.

روز بعد طبق نوشته خودش وقتی بیدار می‌شود متوجه می‌شود که استوری‌هایش پاک شده است. چون استوری او با لینک پست اصلی منتشر شده بود و وقتی ادمین پیج اول پست را حذف می‌کند طبیعتا استوری‌های او نیز حذف می‌شود.

حالا باید صبر کرد و منتظر واکنش ویشکا آسایش به این خبر مهم ماند و آیا اصلا خبر صحت دارد یا نه و اگه دارد، ایشون چه توضیحی ارائه می‌دهد!

 

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 64273 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید