تاریخ: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
2

فروش آزاد تصاویر ماهواره‌ای بعد از انتشار تصویری از غزه ممنوع شد!

تصاویری که صبح دوشنبه توسط آزمایشگاه Planet Labs گرفته شده، نیروی‌های مهاجم اسرائیلی قابل توجهی را نشان می‌دهد که در قالب گروه‌های زیادی متشکل از ده‌ها خودروی زرهی در حال عبور از زمین‌های باز و تجمع در فضاهای شهری هستند. بیشتر بخوانید: در تصاویر ماهواره‌ای که نیویورک‌تایمز منتشر کرده است، خطوط خودروهای زرهی در جاده […]



تصاویری که صبح دوشنبه توسط آزمایشگاه Planet Labs گرفته شده، نیروی‌های مهاجم اسرائیلی قابل توجهی را نشان می‌دهد که در قالب گروه‌های زیادی متشکل از ده‌ها خودروی زرهی در حال عبور از زمین‌های باز و تجمع در فضاهای شهری هستند.

بیشتر بخوانید:

در تصاویر ماهواره‌ای که نیویورک‌تایمز منتشر کرده است، خطوط خودروهای زرهی در جاده اصلی شمال به جنوب غزه و همچنین در گوشه شمال شرقی نوار در بیت حانون دیده شده است.
۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 82382 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.