تاریخ: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
1

فضانورد ایرانی ناسا یک کیسه‌ ابزار را در فضا گم کرد!

زمان کوتاهی پس از آغاز مأموریت خارج از فضاپیما، مقبلی و اوهارا به‌طور ناخواسته «یک کیسه‌ی حاوی ابزار» را گم کردند. تیم کنترل پرواز بعدا متوجه شد که کیسه‌ی ابزار در حال حرکت به سمت فضای بی‌کران است و امکان بازیابی آن وجود ندارد. بر اساس گفته‌ی ناسا، ابزارهای موردبحث برای تکمیل مأموریت نیاز نبودند […]



زمان کوتاهی پس از آغاز مأموریت خارج از فضاپیما، مقبلی و اوهارا به‌طور ناخواسته «یک کیسه‌ی حاوی ابزار» را گم کردند.
تیم کنترل پرواز بعدا متوجه شد که کیسه‌ی ابزار در حال حرکت به سمت فضای بی‌کران است و امکان بازیابی آن وجود ندارد.
بر اساس گفته‌ی ناسا، ابزارهای موردبحث برای تکمیل مأموریت نیاز نبودند و دو فضانورد در نهایت موفق شدند قطعه‌ی مدنظرشان را جایگزین کنند و به سلامت به داخل فضاپیما برگردند.
خوشبختانه مسیر حرکت کیسه‌ی ابزار باعث می‌شد که بازگشت آن و برخوردش به بدنه‌ی ایستگاه غیرممکن باشد؛ بدین ترتیب گم‌شدن کیسه‌ی ابزار مشکل خاصی ایجاد نکرد.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 77069 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.